-

tjockt

Publicerad 2012-12-20 23:25:59 i Allmänt,

nu sitter jag hära i köket, för ett tag sen bakade jag och andreas mockarutor eller vad det nu heter.
idag har jag varit riktigt tjock jag har ätit pizza till lunch som jag beställde,sen beställde jag kebabrulle till middag,haha.
har varit sjuk typ hela veckan men ska ta och rycka upp mig och gå på skolan imorgon bara för att det är sista dagen innan jullovet. 
 
ska ta och lägga mig och se ett avsnitt av andra avenyn,såg den serien när jag var liten och började och se om den för några dagar sen.
 
blir nog att fira jul i alvik med släkten,men blir nog hur bra som helst!
imorgon efter skolan så ska jag direkt in till stan och köpa lite julklappar.
sen vet jag inte vad jag ska göra.
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela