-

naglar

Publicerad 2012-11-09 22:58:37 i Allmänt,

sitter nu och fixar mina naglar lite,idag stannade jag hemma från skolan javet att det är ett måste men hade verkligen inte lusten idag.
 
kring typ 19 gick jag till emma och hjälpte henne att städa lite,senare kom madde också fyfan vad vi garvade!
sen for jag hem kring 20.30 har sett lite soa och snart ska jag gå och tvätta av sminket och borsta tänderna och gå och sova,ska bli så sköönt!
 
imorgon är det alltså lördag,blir att vara med emma,madde och några andra.
skulle igentligen vara med marion,men hon skulle och kolla på nån jävla fotbollsmatch eller cup eller vad det nu var,men jag pallar inte sitta där och ruttna eftersom jag har ju inget intresse alls för fotboll.
 
 gammal bild
ohfyyfan vad ful jag var,men mycket kärlek till dig ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela