-

one little thing

Publicerad 2012-11-19 16:50:00 i Allmänt,

Fredag- på fredag så var jag med emma och sov dära också skulle sova hos min fina jennifer egentligen,men var tvungen att jobba lite med uppsattsen...som fortfarande inte är klar :P
 
Lördag- gick hem från emma vid 1,låg bara hemma helt död en lördagkväll.
och så var jag uppe till 3 och såg jersey shore.
 
Söndag- jag var med emma och victor,gick hem och mina svarta dr denim hade kommit,så jag testade dom dom satt super!
sen såg jag ett nytt avsnitt av jersey shore,men det kom inte ut nå awakward avsnitt blev lite ledsen.
 
Måndag- Skolan gick bra sen efter skolan så gick jag hem med emma,var dära i 40 minuter kanske.
nu är jag hemma och gör inte så mycket,ska börja plugga lite har prov i veckan.
loveu♥
såg inte klok ut,haha.
80ff803ad0ca11e18bc0123138049181_7_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela