-

sjukis

Publicerad 2012-10-23 16:52:18 i Allmänt,

FREDAG: på fredagen for jag till marion,vi gjorde inte så mycket var på gården med rabin och amanda.
sen for vi hem och somnade typ direkt.
 
LÖRDAG: vi vaknade och fixade oss,sen började vi gå mot svö för att vara med Harry,Laman,Fredde och Oskar
när vi kom dit så hämtade alla dom sina innebandy saker,och vi gick vidare mot hallen.
när vi väl kom dit så fick dom inte spela,haha.
sen så gick vi till nått matställe dära,och jag köpte en kebabrulle som jag och marion delade på för vi höll på att dö för vi var så hungriga.
sen så gick alla vi till gården och chillade dära.
 
SÖNDAG: på söndagen så var jag med Marion,Laman,Fredde,Harry och Lina.
vi gjorde typ inget,var hos fredde och kollade på never say never,sen så for jag och marion hem till henne för att äta.
sen så kom Laman och fredde och därefter kom lina och hennes mamma och hämtade oss,och skjutsade oss till stan.
vars vi for till max och åt glass,drack dricka osv,sen kom emma och viktor dit.
efter suttit på max i typ 1 timme,tog vi bussen till örnäset.
och vi alla gick till coop och åkte i kundvagnar,haha.
 
MÅNDAG: skolan rullade på,gick till jatko efter skolan vi pluggade och åt go fika.
var dära till 16,sen for jag hem och åt och pluggade lite mer.
 
TISDAG: har varit hemma idag,min näsa rinner och jag har ont i halsen som hvete,vet inte om jag far till skolan imorgon vill hinna bli frisk innan vi far till rom,nästa vecka.
men får väll bita ihop,och gå till skolan iallafall,för han so prov imorgon och vill hinna göra bort det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela