-

Ted

Publicerad 2012-10-07 13:30:34 i Allmänt,

 
 
Fredag- På fredagen for jag Emma och Madde till nån fest det är inte riktigt min grej men jag följde iallfall,bara för att kolla till dom haha,jag satt dära och drack juice,emmas telefon roade mig hela kvällen medans dom andra gjorde det dom gjorde.
tog fan hand om allt och alla,pallar inte.
sen kom emmas mamma och pappa och hämtade oss och skjutsade oss till madde.
vi sov dära,vi vaknade vid 6 på morgonen sen somnade vi om,och vaknade vid 10.
 
Lördag-sen for jag emma och Madde hem till Emma och satt hundvakt,sen kom linnea och marion,sen gick jag och marion till mig,jag åt och sen skjutsade pappa oss till marion.
Marions pappa var inte hemma så vi var tvungen att vänta i trappen i 2 timmar,och båda höll på att pissa ner sig.
sen när han kom fixade vi oss,och sen for vi till gården och var dära,vi kollade på paranormal activity 3 men jag somnade efter halva filmen haha.
sen vid 11 gick vi till Marion,och jag somnade ganska så snabbt därefter,haha marion fööörlååååt somnar alltid..
 
Söndag-nu ligger jag och marion i marions säng och ba chillar på,klockan 18 ska vi fara och se på bio.
blir att se Ted,hoppas den är bra!
måste verkligen fara och köpa nya skor,tänkte igentligen fara idag och kolla.
men tror det blir imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela