-

-

Publicerad 2013-04-09 23:53:21 i Allmänt,

Nu tänkte jag ta tillfället i akt och lägga in ett inlägg hära,jag är så otroligt less på både min header & design och otroligt less på att allt ska vara så tjorvigt på blogg.se,kodmallar och stilmallar hit och dit och siffror & svåra ord...
haha så otroligt jobbigt,plus att jag inte förstår nått av det så kan aldrig ändra nått.
men det är iallafall mycket plugg just nu,men dagens höjdpunkt var väl när jag,ida och alva fick A på ''sjungtestet'' i musiken eller vad man nu ska kalla det för.
imorgon ska vi redovisa ett no ''projekt'' och på torsdag har jag matteprov,och på fredag så ska vi lämna in no:n skriftligt.
men jag ska vara duktig dom här 2 veckorna frammåt mot konserten,SÅ TAGGAD!!
efter skolan for jag hem direkt och sen kom alex han hjälpte mig att redigera skolfilmen som ska dessutom vara klar till torsdag,så det var super snällt av han.
sen tog vi bussen till ica och köpte chips,godis,läsk och dipp och stoppade på filmen LOL,hur bra somhelst!
dock sett den förut,men det är en film man kan se flera gånger.
 
fan vad jag saknar rom..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela