-

i took pills and left a note

Publicerad 2013-02-17 21:08:51 i Allmänt,

 Dom senaste veckorna har jag hunnit med att träna,sola,gått på bio med kosso lisa och emma,ätit tjockis mat på max och bigboy och varit med mina fina fina vänner.
ska ta och berätta lite om helgen.
 
Fredag- på fredagen efter skolan for jag hem sen vid 5 kom alva och hennes pappa och hämtade mig för dom hade varit i stallet,vi for till alva och alva gjorde mat haha.
senare kom fanny,och vi gick till skolan för att jobba på discot.
det var lika rolig som alla andra gångerna.
sen gick jag,sandra,emma,victor,simon,natha och jennifer till huset.
efter ett tag kom jocke också,då lekte vi kurra haha fyfan vad roligt tror inte jag skrattat så mycket på länge.
sen somnade vi alla typ halv 4 eller halv 5 eller vad det nu var,alla 8 somnade i samma säng..
 
Lördag- jag gick hem vid 2 och då la jag mig i sängen och lyssnade på musik och somnade direkt typ.
sen vaknade jag klockan 9 av att emma ringde,sen somnade jag om igen.
 
Söndag- jag har mest legat i sängen och sett Gossip Girl idag,och ätit glass och druckit hallon saft ♥♥♥♥♥♥♥♥
 
imorgon efter skolan så ska jag och madde mest troligt fara och gymma,skönt ska det bli.
tycker att dethär blev ganska lång så jag avslutar hära!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela