-

you're the apple to my pie

Publicerad 2013-01-24 21:18:01 i Allmänt,

heihei,ska igentligen behövt plugga nu men det går bara inte.
skolan gick väl bra,for direkt hem.
och har typ inte gjort så mycket sett en och en annan film.
ska gå och tvätta av mig sminket åde,sen gå och lägga mig och försöka sova.
imorgon efter skolan ska jag gå till hertsökyrkan och möta upp torbjörn och prata lite om hur vi ska göra när jag döps,jag ska ju konfirmera mig då måste man vara döpt och det är jag inte.
så jag ska göra ett snabb dop eller hur man nu säger,haha.
sen ska jag sova hos sandras mormor och morfar med sandra och säkert nån mer,vet inte vad vi hittar på nått blir det väl.
på lördagen blir det att fara ut till gäddvik och sova hos jennifer med marion också.
heidooooo
dejt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela